KPIs
35К+
Нови последователи
3,7М+
Уникални гледания
>450%
Ръст в социалните мрежи
>200
Публикувани видеа

Задачата
Да повишим ангажираността на играчите към игрите на Gameloft чрез атрактивно, забавно и информативно съдържание в YouTube, Facebook и Instagram. Както и да реактивираме стара и неактивна аудитория и да придобием нови играчи с помощта на социалните мрежи. Аудиторията на различните игри е различна с различни интереси и локация - Щатите, Европа и Азия и възраст.
Решението
В тясно сътрудничество с GCM и Game Master-ите на игрите съставихме контент стратегия около ключовите новости в игрите - като ъпдейт видеа, полезни поредици със съвети за начинаещи, както и съвети за напреднали ветерани. Вплетохме в този микс и инетересни и забавни видеа и предизвикателства, видеа от средновековни възстановки и рицарски турнири в Германия, та дори и песен.
Резултатите
Успяхме да лансираме устойчиви ъпдейт поредици за най-важните новости и ключови проекти на Gameloft в различни аспекти за социалните мрежи - които генерираха над 3 700 000 гледания и 40 000 нови последователи. Кампанията доведе до над 4 пъти увеличение на гледаемостта, както и прилив на нови играчи, ръст в ангажираността и сантимента на целевата аудитория.




