KPIs
5100+
Нови последователи
1,8M+
Уникални гледания
>999%
Ръст в социалните мрежи
42
Брой видеа

Задачата
Да изградим присъствието на Freshko в социалните мрежи с фокус върху brand awareness сред младата аудитория.
Решението
Създадохме TikTok профил на бранда, aнализирахме целевата аудиторията и нейните дигитални поведенчески модели. Разработихме визуална и комуникационна стратегия, съобразена с визията, мисията и архиетипа на бранда. Заложихме на микс от трендови видеа, хумористични и „relatable“ сценарии, които отговарят на ежедневието и културата на аудиторията.
Резултатите
За 4 месеца успяхме да съберем над 5000 последователи в TikTok и да генерираме над 1 800 000 органични гледания без допълнителни бюджети за реклама. Създадените видеа не просто достигнаха широка аудитория, но и генерираха високи нива на ангажираност – коментари, споделяния и потребителски реакции, които показаха, че марката започва да резонира с дигиталната култура на младите.




